درمان تیرگی دور چشم

یکی از بهترین روش‌ها برای از بین‌بردن تیرگی دور  چشم ، بهبود جریان گردش خون در این ناحیه است. برای این منظور کافی است ناحیه اطراف چشم و عضلات آن را با کمک روغن بادام تلخ که بااندکی آب لیموترش تازه ترکیب شده، خوب ماساژ دهید. ماساژ این ناحیه هر شب پیش از خواب با کمک این روغن علاوه بر آن‌که به بهبود گردش خون در عضلات اطراف چشم کمک می‌کند موجب بهبود تیرگی‌ها و سیاهی اطراف چشم شده و آن را تعدیل می‌کند. 

یکی دیگر از روش‌هایی که به تسکین و بهبود سیاهی دور چشم ناشی از خستگی و کار زیاد کمک می‌کند، استفادهاز ماسک خیار و گلاب است. برای تهیه این ماسک کافی است؛ یک خیار را با پوست یا بدون پوست رنده کنید و آن را درون 3 تا 4 قاشق غذاخوری گلاب خالص خیس کنید. سپس این ترکیب را روی پلک‌ها، اطراف چشم و گودی چشم بگذارید و اجازه دهید به‌مدت 15دقیقه به همین صورت بماند. نکته مهم آن است که خیار رابه‌خوبی بشویید و مراقب باشید که پلک‌ها را به‌خوبی ببندید تا آب این ماسک وارد چشم‌هایتان نشود. سپس این ماسک را با دستمال مرطوب از روی چشم‌ها برداشته و صورتتان را با آب نسبتا خنک بشویید.



تعمیرات مبل

تعمیرات مبلمان آرمین

مرکز تخصصی تعمیر مبل و تعمیرات مبل آرمین

تعمیر مبل استیل ، تعمیر و رویه کوبی مبل تمام پارچه ، تعمیر و رویه کوبی مبل راحتی ، تعمیر مبل چرمی ، فروش انواع پارچه مبلی و چرم مبل

قبول سفارش تعمیرات مبل از کلیه مناطق تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.